Wednesday, July 15, 2009

Love Aaj Kal. Yeah right.

I want....

1) A Boyfriend.

2) Rains to continue.

3) Romantic music in the background.

4) A makkai stall in the corner of a road.

5) No one else on the road except him, me and the makkai wala(corn) (who should disappear after giving us the makkais)

6) Him dancing, singing, being cute, all the while.

7) Sigh.


P.S- I have yet to recover from my previous post on Totas. And I have yet to come to reality that there is no point in going to New York State University to study Masters in Law because Neil Nitin Mukesh and John Abraham do NOT study there. That's it. I'm single and I'm 20. I will never, ever get a guy (or even a girl, in extreme circumstances) . I will be the only miserable one in the family, amongst the latest breed of youngistans who will be pushed into arranged marriage(Some of the youngistans, btw, have found the loovvee of their lives from different countries too)
How embarassing is that.
I have only 4-5 more years to get someone.
P.P.S- This post is not an open letter to bloggers asking them to come to me. Sorry, I'm desperate but not that desperate :D

49 comments:

Aw.S.M said...

U want yeh dooriyan playing in the background?? And will u be holding the corn while he dances or does he dance after u finish the corn??!!..please be clear!

Girl in extreme situation - prachi u listening!!..i always knew u d make a gr8 pair :)..congrats yaar

on a more serious note...u r a mere 20..bachi still..playing with dolls age :P...yaar dont be desperate and go giving chances to every tom dick or harry who comes ur way..give it time..it ll happen when it should happen...dont rush it!!

PS : Me commenting first doesnt mean i m a desperate blogger :D.

luv
amith

deluded said...

sigh.
I get what you mean. really.


however.


"Him dancing, singing, being cute, all the while."


??

gay mexican dancer?
;)

peter said...

Ok so there is a limit which u urself have decided....(4-5 years).

Mangal hai naa wasise back up ..tension kya hai :P

u want corn all the time even if breaks ur teeth. sucha PO(pco)RN love u are :P

may u get someone as good as Dhoni/ranbeer/Rahul/John/Niel for urself ..and then u can stop cribbing about it !

~Lopa said...

hahaha, i liked the first half part....dreaming and believing and certainly didnt like the later half.... at 20, its too heavy for this age ;)

vanilla sky said...

Nehiii...then what will happen to our club 'I'm single and I don't give a damn about it'...
Waise bf s are necessary at times for nonromantic reasons as well...like me and miss truthful feel the need of bf s while returning late night from college fests..
Dont worry beti...there's someone for you in some corner of the world
I'm suddenly reminded of 'Kis desh me hai meraaa dil'...

MultiMenon said...

Lol I just heard of some cracks in Ranbir-dipika relationship.. (pray for bigger cracks.. :P )

and yeah,one small advice,amith is wrong in saying tu bachchi hain and all that and he thinks he's too awesome saying all this.. (UnAwSm) dun listen to him,if u wish for an awesome life ahead.. :D

There's a time for love and I think once ur mind is open to a relationship,things will certainly fall into place.. :) chill maadi madzzi!! :) 4-5 years is a decent time and even I too pray u get ur prince charming by then.. :)

I can see a queue along my horizon.. :P and I see some familiar faces too.. :P :D

Take care gal.. :)

Nikhil

Arv said...

well... rains and romance go very well together...

Hope you get to do that someday... you never know... trust me, I have done things which one normally would think is impossible :)

take care mate...

wishing you the best... cheers...

Priya Joyce said...

Bf hahah well I guess it's like those who dun hav they need it n those who hav woh peecha chudaana chahte hei lol
:P:P

Anurag said...

I can understand your predicament ...but one should wait for things to happen ..It's not a compulsion is it... that you have to find THAT guy of your dreams or you have to find a boyfriend?
If you are happy and content without one ..So be it...If others have one..So what?

P.S : I too miss the corn guy ..Bhutte waala :D *Sigh*

Harshita said...

Pagli Mads,

Thtz not too much to ask for and I understand men love bimbos more than the intelligent, funny and smart gals like you... :) :) Does that boost ur confidence??

Waisey, mere ko toh tuney depression de diya.. u r 20.. and u say bas 4-5 saal aur hain... haww... matlab, mujhey toh NUN ban jaana chahiye...;) ;)

I am sure you will get a crazier, funnier and smarter guy... ;) Love comes to those who believe in it(Celine Dion ne kaha tha)...par keep ur senses open wen it comes knocking at the door... :)

to make you feel better, my cousin found love at 30 and hers is the most wonderful love story... so dont worry... :D :D

BTW, tere WANTS badey hi cute hain...

hehe... Naa Neil hain naa John hain.. rabb kaisey teri kismat mein kaun hain... :) :)

Harshita said...

MISHHtake ho gaya...

Last line mein arz kiya hain..

NAA NEIL HAIN NAA JOHN HAIN...

RABB JAANEY TERI KISMAT MEIN KAUN HAIN...

sawan said...

madhuri, u shud really think of giving New York State University a try!! u never know wuts in store for u!! maybe u wud indeed get ur "john abraham" ter :)

spitvenom said...

You dont have Totas in Ahmd?? I aint comin there..

Shaunak said...

Abbe dhakkan! 20 and you're cribbing?
4-5 years timepass karna hai kya? It's a long long road ahead for you...
vaise bhi being single for now is much better. Enjoy kar, flirt kar, then if he has something bad to say, legally sue him :P
Power to lawyers! \m/

Yaar, even I'm vella...mutual search karte hain...u search for a gal for me at NYU and I'll search out here. Win win ne?

open letter to bloggers asking them to come to me.
LOL!

Btw, corn RULES!

Apparently intellectual said...

madzzi!! Join the club!!!:(
I want a nice good looking caring loving understanding intelligent tall boy friend too!! but i think they r right when they say all good guys r either committed or gay!!:(

dont worry mil jayega..
read my last post..will give u some hope..

Spica said...

You're not "20 *gasp*". You're "only 20". Trust me, you don't want to be 'committed' before you turn 21 (at least). It takes the fun out of life. And 4 years is a long long time..

Mads said...

@ Amith...not yeh dooriyan..coz it's a sad song..where wo dono bichad jaate hai...something happier :D
we will eat the corn..uske baad dance karenge..or vice versa :D
arre chill. wrote it in a rush \:D/ who cares about stupid boys :D

Mads said...

@ Deluded. yeah right... :|

Mads said...

@ Peter...haan ji. back up option hai naa ;)
i hope so too :P
and i dont crib :| >:P

Mads said...

@ Lopa..hehehe..wrote it in a rush of emotions :D lol :P
thanks for dropping by :)

Mads said...

@ Multimenon...Ranbir is mine :D

Mads said...

@ Arv..hehe :P

Mads said...

@ Priya..seriously!!!!!! ur right :P

Mads said...

@ Anurag...Gah. why do you have to be so logical? :P
Anyway. this post was aewhi written :D
single still rocks \:D/
yaar i'll commit suicide if I don't eat corn now :| :((

Mads said...

@ Vanilla sky...hehe wo bhi hai. u got a point there. me and my friend crib too because of the same reason u mentioned :P
*pukes at the serial* but yeah thanks for the vote of confidence >:D< as for now, single rocks as long as we are single \:D/

Mads said...

@ Hersheyyyyyyyyyy :D
arre shayari was too cute yaar \:D/
*puts the code of the non-existent sardar doing balle balle smiley* :P \:D/

arre yeh post aewhi likh dala :D im mast n single re \:D/ who wants a stupid bf? (me me me me-shouts madhuri) :P

ur not a nun >:P tujhe bade bade proposals aaye honge...jo tune reject kiye...coz ur so benevolent...n nice..n pretty...n too good for them :P ;)
anyways, back up plan ke liye..u me and nidzzi..threesome party :D

Mads said...

@ Sawan...hehe i wish re :D :D :D

Mads said...

@spitvenom... hehe there are very less totas here :P

Mads said...

@ Shaunak...
arre :O tumhari baari hai...maine akansha dhundh liya naa tere liye :O
now ur turn
get me a john asap :D
or a neil :D
or farhan akhtar :O :D
mumbai boys \m/ mumbai girls are good looking re. snatch anyone :D Bell the cats :D

Mads said...

@ Apparently Intellectual..lol :P Lets find twin brothers...u take one, I take one :D muft muft muft :D
yeah all the good looking guys are committed, gay and are in Delhi!!!!!!!!!!!! :P

Mads said...

@ Spica..hehe..i just did a little nautanki :D i'm thankful for being only 20 and single :D can stare at anyone :D lol :D

ScarletTd1ar1es said...

highly entertaining. and pretty sweet. hope ur knight in shining armour finds u soon.

:P

The Rat... said...

arey ab tho icecream, toffee, teddy bear ki age hai re... ab kyun i-am-single-and-sad ghaana ga rahi ho??

u ll ur fair share of guys dear, cheer up... and yeah how can u eat corn and dance in rain at the same time.. corn geela nahi hojayega??
:P

Ki said...

Arre abhi toh time hai! You will definitely find the coen eating singing dancing man!!! :D

Aditi..............:) said...

Hey....simply ideal points to make a romantic date!! :)

Btw the pic is too sweet !

Dhanya said...

In short, you want to be in a Yash Raj film. I think it's better if you're in one. You can dance around and people won't think you're mad for doing so :D

Naiceee....! :)

pseudo intellectual said...

nice romantic picture, mads. i hope it comes true for you :)
as for being single, am twenty ONE and single. don't worry about it. your man-tota would come along soon :D

Abhinav said...

I got your point.. I got it when I read the first line.. You will get him soon (as if I am the newest Astrologer in my family after astro-mathematician Aryabhatt as if he was in my family)

and 37 comments before mine..
kya hoga iss desh ka!

kunwar said...

Remember me at such situations na Madhuri :P

I've already told ya I fit into 23 of the 28 points you listed down for your perfect match :P

Rakesh said...

hahaha a long list of wants..isnt it?
I liked the makai wala thing..

EAT while u have fun ya ya ya way to go girl...

The Misdirected Arrow said...

Dont worry... Even i used to think that i will never get someone at the age of 20. But eventually the ages of 22, 23, 24, 25 proved to be very fruitful... :P
The only glitch... After I got someone, i looked up, stared at the skies for a moment... Yelled at the top of my voice... "God, this is not what i asked for!" :)

Sarath said...

hehehe...

I sympathise with you.. But u r still young.. At 20 u have lots of time to cover up lost ground.. whereas for ppl like me who are abt to hit 25, it's dire straits indeed.

I'll try 2 be truthful said...

oh cmon' tu rocker girl hai , tennu ki pareshani, u know I have a 9:100 theory about the girl: boy ratio in my college.
waise idea bura nahi hai, makkai ki stall te bheegi bheegi barish. shit u r making me think romantically!!

ps: if u want I"ll include you in my plan of going to Australia ( or some other non-racist exotic place) , becoming a taxi driver and tab to Ranbir milna hi hai. wat say?

abhisheksardar said...

and I thought here's my ticket to propose to you.

DAMN!!

Paavan said...

Hi,

Thank You Very Much for sharing this interesting article here.

-- Health Tips | Girnar

Nice Work Done..

Paavan

ankita said...

a perfect plan in the monsoon..btw ahmedabad mai baarish k kya haal ha??

dont worry, meri bhavishya vani kehti hai ki tujhe tera prince charming 6 mahine mai mil jayega...aur na mile toh koi gal nai..we are always thr..time pass k liye...

Nidzzi said...

abe bhul gai rd ne tujhe kal he propose kiya tha?? and m there fr u na baby.,. three some forgt??

Reema Dash said...

finally I m here!!!
I hated the movie first of all....
N u can have better ways of having romance!!! :P
Go out of GNLU u will find N number of decent guys for self! :P

bondgal_rulz said...

*sigh*

Welcome to the club. I just got told by a friend who knows how to read hands, that I'll have an arranged marriage. I mean how loser-ish is that??? :( :(

I'm soooo gonna die all alone. *sob sob*